Takipçilerimiz

Cuma Sözleri - Duaları - Sureleri - Hadisleri - Mesajları

Facebook'ta Paylaş

Cuma günü bana çokça salavat getirin. Çünkü, Cuma, meleklerin şehadet ettiği şahitli bir gündür. Bana salavat getiren bir kulun sesi, nerede olursa olsun bana ulaşır

*-Ey iman edenler! Cuma günü namaz için çağrı yapıldığı zaman, hemen Allah’ın zikrine koşun ve alışverişi bırakın. Eğer bilirseniz bu, sizin için daha hayırlıdır.

*Namaz kılınınca artık yeryüzüne dağılın ve Allah’ın lütfundan nasibinizi arayın. Allah’ı çok zikredin ki kurtuluşa eresiniz.
(CUMA SURESİ 9-10)

*Cumamız mübarek dualarımız ve töbelerimiz kabul olsun
Selamların en güzeli sizlerin üzerine olsun

*“İki dua vardır ki, reddedilmez; o dua edenlerle Allah arasında bir perde yoktur;
Biri, zulüm gören kişinin duası
öbürü de mü’minin kardeşine gıyabında ettiği dua.”

*dualarda unutulmamak dileğiyle..cumanız mübrek olsun arkadaşlar…

*Huzur ve güven içinde yenen kuru bir ekmek,endişe içinde yenen baldan daha tatldır.Namus içinde yaşanan bir çadır,ahlaksızlığın hüküm sürdüğü bir köşkte yaşamktan daha sevimlidir.Cumanız Mübarek Olsun…

*Kul nâfilelerle bana durmadan yaklaşır, nihayet onu severim. Bir kere de onu sevdim mi, artık o kulumun işiteceği kulağı olurum, göreceği gözü olurum. (Kudsi Hadis) .sevilen kullardan olmak duasıyla… cumanız mübarek olsun arkadaşlar

*Lailahe illallah Cuma’nin sebebiyle, Muhammedün Resullullah gerek yüzün gölgesiyle dünya ve ahiret muradimi ver.

*Melekler duasiyla, Ya vedüdüm, entel maksudum, Kulhüvellahü ehad, bin bir kere ya samed, cennet kapilarini aç, benim günahimdan geç.

*Benim günahim varsada senin gibi halikim var. Muhammed Aleyhisselam dostum var.
Ilahi kabre vardigim gece lütfeyle, yalniz kaldigim gece bilmedigimi bildir.

*Kabrimi nur ile doldur. Kevser sarabina daldir, ulu cemalini göster.

*Gece gündüz yalvaririm sana dünya ve ahiret muradimi ver bana.

*Rabbim Allah, fikrim zikrullah, kalbimin nuru Resullullah, evvelim Allah, ahirim Allah, La ilahe illallah Muhammedün Resullullah.

*Cuma gibi günümüz var. Islam gibi dinimiz var. Muhammed gibi sahimiz var. *Allah dedim, dostum dedim, 99 ismine mühür vurdum, üstüne.

Facebook'ta Paylaş

Yorum Yapmak İstermisiniz?

 
Canlı Tv İzle - Canlı Tv İzle